Saturday, February 22, 2014

Rakan Perniagaan

UNTUK PERTANYAAN  LANJUT SILA 

HUBUNGI :

Puspa 0172275716 Naathan 0189198219

BRUNIE             - Ms Tan : +67 8939753 
                                     -  Mr Aziz       : +67 38665272


KELANTAN                     -    Sanizam : 0139724651

NEGERI SEMBILAN   
           SEREMBAN             -  Puspa            :  0172275716
              NILAI                  -  Thulsini         : 0102404260
             MANTIN               -  Puvaneswary : 0123223261
      BAHAU/K.PILAH          -  Puspa            : 0172275716
  REMBAU/TAMPIN/PD      -  Puspa             : 0172275716

PUTRAJAYA                    -   Redza            : 0176744928
KUALA LUMPUR              -   Naathan         : 0189198219

SELANGOR                      

                KAJANG           -   Rooben        : 011 11260651

        SERI KEMBANGAN     -   SHAHRUDIN : 012 6757384
                KLANG              -  Suresh         : 0103637669
               BANTING            -  Redza          : 0176744928
                KAPAR               - Loges           : 0163705914
                MERU                -  Loges          : 0163705914
               BANGI                 -  Redza         : 0176744928

KEPADA SESIAPA YG BERMINAT UNTUK MENJADI RAKAN PERNIAGAAN, SILA SMS ke 017-2275716 (PUSPA).                      
Pulangan untuk usaha Tahun 2014.



Saya Naathan,hanya 24tahun sahaja.Selepas tamat pelajaran saya di Universiti Antarabanga yang berhampiran dengan rumah saya ingin memulakan perniagaan untuk sara hidup. Saya jenis orang tidak suka makan gaji dan tidak suka Punch Card.
Selepas beberapa kajian, saya mendapati kalau nak buat perniagaan, mesti kena ada modal yang besar. Saya jumpa sehelai kertas di surat khabar yang menyatakan menambahkan pendapatan lebih dengan modal kecil.Mula-mula saya ragu dan tidak paham. Selepas menghubungi orang yang memberi kertas itu,
Dengan tunjuk ajarnya,saya menambahkan pendapat saya dari 0 ke lima digit dalam 4 bulan sahaja.Perniagaan ini mengubah gaya hidup saya dan keluarga saya.
Saya amat mengalu-alukan anda untuk menjadi RAKAN PERNIAGAAN Tasly sebagai satu platform untuk menambah pendapatan. Tasly (M) Sdn Bhd menyedia sistem yang adil untuk semua peringkat pengedar. Bonus yang menarik dan marketing plan juga mudah difahami. Di samping juga berpeluang ke luar negara secara percuma bila anda mencapai sasaran promosi yang di sediakan oleh pihak syarikat. 

Perkara yang menyentuh perasaan saya adalah dapat membantu ramai pesakit-pesakit kronik yang telah pulih dan mampu membuat rutin kehidupan secara normal kembali. Saya bermula sebagai pengguna, bila tengok hasil produk yang berkualiti dan berkesan saya amat teruja untuk menjadi pengedar.
Selepas menjadi pengedar Tasly , saya mendapat perubahan 360 darjah kerana saya sihat kembali dan mempunyai kewangan yang kukuh. Tasly adalah pengeluar Herba antara yang terunggul di China dan di kenali di seluruh dunia. Dengan Menyertai Tasly saya telah layak mengikuti Trip luar negara seperti ke Beijing melawat Tembok China, HQ tasly, kilang kilang Tasly, Syarikat berkaitan Tasly Group yang sememang sangat besar di Tian jin. Bila kita ke negara orang minda kita akan terbuka rupanya kita jauh ketinggalan.
Produk Tasly adalah produk unggul dan unik kerana mempunyai ujian klinikal yang jelas dan peringkat dunia. Pengalaman saya menjual produk ini juga sangat mendapat galakkan di seluruh Malaysia, Brunie,Singapura dan India. Satu perkara yang berlaku dan menakjubkan saya tidak pernah menerima pemulangan produk mengatakan ia tidak berkesan. Bahkan jualan ulangan sangat tinggi setiap bulan. 

Saya amalkan konsep 'bantu dan ikhlas' kerana setiap memerlukan penyelesaian dalam kesihatan mereka, jadi bantulah dengan sejujurnya dan seikhlas-ikhlasnya,kita akan berjaya di samping pelanggan pun selesai masalah kesihatan mereka. Konsep menang-menang sangat perlu, jangan hanya pentingkan diri sendiri hanya mahu membuat duit semata-mata. Kekadang pelanggan memerlukan sokongan moral dari kita sebagai pengedar.

Dalam keadah membina jaringan network anda akan sentiasa di bantu oleh upline-upline yang berwibawa dan telah berjaya dalam bidang ini. Meraka akan memberi tunjuk ajar kepada kita supaya mengikut satu sistem yang mudah dan berkesan. Saya sangat puas hati sistem yang di sediakan oleh syarikat Tasly (M) Sdn Bhd di mana telah terbukti telah ramai yang berjaya dan mampu menjana pendapatan pulahan hingga ratusan ribu pada setiap bulan. Untuk maju dalam Tasly anda tak perlu pening kepala memikir cara sendiri untuk berjaya, banyak kemudahan telah disediakan untuk membantu pengedar seperti latihan setiap bulan, pejabat , stokis, tabung kereta, tabung pelancongan(umrah) dan macam-macam lagi.
              "TAKKAN NAK TENGOK SAJA"

No comments:

Post a Comment