Saturday, February 22, 2014

Tasly Danshen Plus Capsule (Bahasa Malaysia)





Penyakit Jantung Merupakan Pembunuh No.1 Penduduk Malaysia. Berdasarkan Statistik Yang Dikeluarkan Oleh Pihak Kementerian Kesihatan Malaysia :

** 1 Daripada 6 Kematian Di Hospital Kerajaan Adalah Berpunca Dari Penyakit Jantung

> JUMLAH KEMATIAN AKIBAT SAKIT JANTUNG BERDASARKAN TAHUN:

** 2005 : 5,549 Orang
** 2008 : 7,597 Orang
** 2010 : 11,812 Orang


> Banyak Punca & Sebab Kenapa Peningkatan Penyakit Jantung Ini Berlaku Dengan Mendadak.

> Kebiasaan Pesakit Jantung Tidak Sedar Mereka Telah Menghidap Penyakit Jantung




Serangan Jantung Tidak Mengenal Usia


HARI INI KITA DIKEJUTKAN DENGAN BERITA SESEORANG TELAH MENINGGAL DUNIA AKIBAT SERANGAN JANTUNG. 

KENAPA SERANGAN JANTUNG BOLEH BERLAKU? 

APAKAH PENYEBAB SERANGAN JANTUNG? 

SEDARKAH KITA AKAN SERANGAN JANTUNG PADA BILA MASA

BERSEDIAKAH KITA MENGHADAPI SERANGAN JANTUNG? 

APAKAH KITA BOLEH MENGHALANG SERANGAN JANTUNG? 
BAGAIMANA? 


Adakah Anda Mempunyai Simptom-simptom di bawah?
Tanda-tanda di bawah menunjukkan salur darah kita bermasalah
sakit jantung
Perasaan pengap pada bahagian dada.
sakit jantung
Berasa Cemas
sakit jantung
Berasa menggelabah?
sakit jantung
Sesak Nafas?
sakit jantung
Daya ingatan menurun?
sakit jantung
Tidak tidur lena
sakit jantung
Sakit atau Pening Kepala?
sakit jantung
Kaki dan Tangan berasa Kebas?
sakit jantung
Kepala berat sebelah
sakit jantung
Sakit Kepala pada bahagian belakang kepala
sakit jantung
Sakit tengkuk terutama waktu bangun dari tidur.
sakit jantung
Migrain
sakit jantung
Bunyi Berdesing di telinga

Satu Penemuan Yang Hebat Diperkatakan Di dalam Media Antarabangsa Tentang Danshen Plus!!!
Apakah Kelebihan Danshen Plus.(Pembersih Salur Darah)
>Melancarkan saluran darah termasuk pembuluh darah.
>Mencegah kerosakan pembuluh darah dan penyumbatan.
>Mencegah pembentukan Atherosclerosis.
>Mengurangi Kepekatan darah.
>Mengawal sistem pembekuan darah dan mempercepatkan proses pemecahan bekuan darah(fibrinolisis).
>Mengurangi ketegangan arteri koronari sehingga jantung mendapatkan aliran darah yang sempurna.
>Mencegah kerosakan dinding pembuluh darah, sehingga tidak terjadi timbunan lemak.

>Melindungi sel hati.


Penerangan Daripada Doctor Tentang Danshen Plus 




Video dibawah adalah hasil dari kajian oleh Fakulti Perubatan Universiti keio, Japan(80,000x zoom) menggunakan kaedah satellite maping ke atas saluran darah mikro (kapilari) yang dibersihkan selepas 30 minit mengambil Kapsul Danshen Plus.

Cara pengambilan: 2 kali sehari, 1-2 biji setiap kali (diambil sebelum makan)  Disarankan supaya diambil dengan cara membuka kapsul dan meletakkan kandungan dalam kapsul dibawah lidah dan dikemam untuk kesan yang lebih cepat....ANDA BERMINAT SILA MENGHUBUNGI 

Ubat TCM yang PERTAMA Di Dunia dapat Kelulusan FDA-IND
Kelulusan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

Testimony 

Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen Plus ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini. 
Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital  tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat,  ubat-ubat yang dibekalkan kepada saya seperti inspirin hanya membantu untuk mencairkan darah sahaja tapi tidak membuka saluran yg tersumbat. Sebab tuh kita boleh lihat ramai pesakit jantung koronari  setiap hari makan ubat tapi dalam masa yang sama masih kena membuat pemasangan stent, belon atau bypass. Kesimpulannya walaupun kita makan ubat setiap hari risiko untuk kena serangan jantung dan strok masih tinggi kerana saluran masih tersumbat.  Segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orang yang sihat . syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain.
Selepas Makan Danshen
Kapsul Danshen Plus boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubat atau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel). Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapi zat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah anda tersumbat .Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat menjadi pekat,  bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran  darah kita akan tertutup terus menyebabkan  penggumpalan  (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung. Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok.
Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala. Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku........seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap, tetapi seringkali membawa maut.
Kapsul Danshen plus telah dipatenkan, mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal, penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah (kardiovaskular). Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya  peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.

Video dibawah adalah hasil dari kajian oleh Fakulti Perubatan Universiti keio, Japan(80,000x zoom) menggunakan kaedah satellite maping ke atas saluran darah mikro (kapilari) yang dibersihkan selepas 30 minit mengambil Kapsul Danshen Plus.
Bila pesakit mengambil Kapsul Danshen plus disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari , menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikro sehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yang sangat baik dan lancar. Kapsul Danshen juga berfungsi sama seperti ubat inspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah. Kajian klinikal juga membukti kan Kapsul Danshen Plus boleh digunakan untuk mengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok dengan memberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah. 

Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda.................Apakah 5-10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????
Cuba anda fikir sejenak........di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung, banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Wad di Hospital di mana ramai orang meninggal dunia, saya tidak boleh lupa sejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggal antaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.
"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"
"Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaan kesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan."

Jika anda memerlukan penerangan lebih lanjut tentang keberkesanan kapsul Danshen plus ini sila sms atau e-mail , saya sedia berkongsi pengalaman ini dengan semua orang terutama pesakit jantung koronari dan strok. Kapsul Danshen Plus ini adalah khusus untuk semua penyakit yang berkaitan saluran atau pembuluh darah, di mana sangat sesuai juga untuk kencing manis dan darah tinggi  ________________________________________________



Kaedah Pembayaran
Langkah 1
Buat bayaran ke salah satu  bank dibawah:


Bayaran melalui Credit card, Debit card boleh melalui account PAYPAL :


1. EMAIL = puspatasly@gmail.com

2. HP number = 0189198219
_________________________________________________________



No Telefon     :        0172275716 (PUSPA)


                         0189198219 (NAATHAN)



Saya akan poskan produk kepada anda dalam masa 24jam,Penghantaran kebiasaanya akan sampai dalam 48jam(Bandar Utama) dan 3 Hari berkerja untuk kawasan luar bandar.
Jika Anda Tinggal Di Kawasan  KL Selangor Negeri Sembilan  Anda Boleh Hubungi Saya di0172275716/0189198219 untuk C.O.D (Cash On Deliver/Hantar terus ke Tangan)

KOS PENGHANTARAN:


Semenanjung Malaysia - RM10

Sabah /Serawak         - RM10












No comments:

Post a Comment